http://www.xmasclock.com/

7 mars 2014

Som ny

Du torkar bordet och efteråt känner du dendär unkna lukten i luften och på bordet,disktrasan är så bakterie fylld att det är äckligt,slänger du den i rosken? Svara nej,släng den i tvätten istället,jag har två disktrasor som om vartannat är ren eller smutsig,jag har haft båda två i snart ett år,sen när dom börjar bli håliga då först slänger jag iväg dom..mycket bättre än att ta en ny varje gång den börjat lukta.

Förr kokade jag disktrasan men har märkt att det går mycket bättre att bara ta i den och lägga den i bykmaskinen istället,det sköter ju sej själv.


Och så har jag sparat en del av blöjinläggen från våra tygblöjor som blivit trasiga,dom är av bambu vilket i sin tur är antibakteriellt...super bra för all världens städning.

Ha en riktigt skön weekend!

Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar