http://www.xmasclock.com/

5 mars 2014

Sådär smågulligt och snyggt

Hahhaa,jag som för 5år sen aldrig i livet skulle lagt på mej eller för den delen ens sett på något i pastell färg eller prickigt..nu fastnar ögonen kaboom.
Tänk hur det kan bli,det svarta försvinner från vissa saker och istälet kommer detdär som ser ut eller är gammalt på stället..
Ibland blir jag bara och beundrar och lämnar kvar,men jag får ändå en massa ut av det och väntar tills det är mera möjligt..det man vill ha tillräckligt det får man som ni vet,attraktions lagen.


Jag hittade det sötaste smågulligaste lite små snygga 50-tals känsla,förklädet i en butik för någon dag sen..men så blir det ju detdär,skall jag köpa hem det eller gör jag som förr,gör det själv eller vänttar,om jag vill ha det tillräckligt så fixar det ju sej...
Men redan det att jag sett på det ger ju grym inspiration och en massa glädje...precis som det skall vara..att shoppa med ögonen är super roligt..eller brukar det vålla problem för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar