http://www.xmasclock.com/

26 november 2014

När Julen närmar sej

Kan jag få börja med att jag är riktigt olidligt nöjd,planeringen och själva förverklingen blev spot on!

Vi pratar skyltfönstret,det jag pratade lite om HÄR..det är nu klart och jag är så glad,det hela började med en dröm,jag drömde att jag satt och läste den lokala morgontidningen,en liten text med "årets julfönster är valt! sidan 4" hittade jag och tog upp den sidan och där,där var just detta fönster,vi hade 
alltså vunnit årets julfönster tävling.



 Jag kom till jobbet,berättade om min dröm och konstaterade i samma veva att så skall det bli,vi skall ha årets snyggaste julförnster i stan.

En hel del timmar har gått åt,planera,söka fram material,fundera ut hur man enklast skall hänga upp och allt vad det kan innebära att fixa till ett skyltfönster,Tack till Anne och Emmi för hjälpen vid upphängning och lite annat smått och gott!


Nu återstår att se..blir det någon tävling,öppnar jag morgontidningen och läser texten jag drömde om? eller får jag nöja mej med alla glada kunder som kommer in och säger att dom gillar skyltfönstret? hur det än blir så är jag riktigt nöjd!



Kom med på LCS xmas nu i fredag från kl.18-22,njut av jul inspirationen,köp lite klappar...hos Kauneuspalvelu Emilia Storgårds är alla tidsbeställningar -5% just den dagen...inga dåliga priser...syns i vimlet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar