http://www.xmasclock.com/

14 april 2015

Å så var Myrtti i golvet

Aj vad det tar sjukt i hjärtat när något man riktigt mycket tycker om går sönder och vad arg man blir när det inte är en själv som får det sönder.

Sambons myrtti kanna fick junior sönder,han skulle väl bara komma och be efter mera vatten i kannan,men han lämnade ju inte kannan på bordet utan tog den med sej,skulle lägga den på bordet bredvid mej men missade kanten och KRASCH!!!!!


Kannan som var i den mest perfekta storlek och kändest så bra i handen..förbanna f*n ändå!!

Arabia,jag älskar arabia..och som tur är inte denna kanna värd typ ingenting,man hittar en ny mellan 10-25€ men jag vill inte köpa en på nätet och få den hem i kanske söndrigt skick,jag vet ju hur paketen behadlas på posten fastän det står "varsamt/ömtåligt" på dem..



Blir att invadera loppis igen och hålla utkik,rak överkant skall den ha,den skall vara vit på insidan och grön på utsidan...okej om den kommer imot i en annan färg kan det övervägas..

Nu får jag bara fortsätta tänka som min vän Leena,"allt är till för att användas,går det sönder är det inte meningen att använda det nå mer...allt har blivit tillverkat för att användas..."

Men jag är ju så lessen.

4 kommentarer:

  1. Åh.. Synd! :(
    Svar; Bilden på trädet är från förra året faktiskt :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. :( synd är det men sånt händer ibland...*suck*
      Vilken tur..trodde redan vi ligger låååångt efter :)

      Radera
  2. Kunde man ha använt skärvorna på nåt sätt?
    Viktigast ändå att junior inte skadade sig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du det skulle nog tagit för illa i hjärtat i tider framöver att se skärvorna så..dom får nog det bättre i domargård eller var dom nuföritden hamnar..

      Radera