http://www.xmasclock.com/

24 april 2015

VILEDA steam.

Vill du ha ett enklare sätt att få golvet rent i ditt hem? vill du inte mera springa omkring i ett moln av kemikalier?mindre bakterier upp till 99,9% ?
Då är viledas nya ångmopp för dej..

Stort tack till Buzzador igen en gång för att dom låter mej få möjligheten att prova en produkt till ett bra pris.

Det hela går ut på två saker,microfiberduk och ånga,hur enkelt var inte det..


I förpackningen kommer det med två dukar som enkelt sättes fast på moppen som du bara med "klick" monterar ihop,mojängen har en 6m sladd och en triangelformad plastbit som behövs vid ångning av mattor, sen fyller du på med vatten i behållaren och stöpseln i väggen,trycker på On/off knappen,15 sekunder senare låter det som sommaren i skärgården,när gamla motorbåtar kör förbi...


Sen är det bara att börja dra igång..och tuffa fläckar skall det ju provas på,jag hade på parketten och korkmattan fläckar från silvertejp och tro det eller ej..men dom kom bort.



Bara ett litet litet mörkare ställe blev kvar..och det skall man nog spetsa ögonen till att se.
När du märker att din microfiber duk inte längre är vit är det bara att slänga den i tvätten och sen bara att gå igång igen.

SÅ blev du intresserad och bor i FINLAND och vill köpa hem en från Hobby Hall innom tidsramen:

24,4-10,5,2015

så skall du lägga in en kommentar här under med e-mail adress så skickar jag en kampanjkod till dej där du får köpa hem denna underbara ångmopp för endast 63,65€ + frakt 6,90€ (vanliga priset är 84,90€+frakt)

Imot en enklare städigare vardag.

2 kommentarer:

  1. Ah, det här verkar som en intressant grej - men trots att jag kommenterar här tänkte jag inte köpa en sådan :-)
    Däremot tänker jag alltid på mina synålar när jag är inne på din blogg... nå, dom hålls ju kvar i paketet, kanske vi kan ses nån gång i sommar då jag har semester - så får du plocka vad du vill från lådan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du tänka dej att jag tänkte på synålarna idag när jag ÄNTLIGEN fick upp hyllorna i mitt syrum..om inte förr så får vi väl sikta in på semster tiden..hör annars av dej inna om du finner tid :)

      Radera