http://www.xmasclock.com/

18 februari 2016

När man missar solnedgången.

Igår kväll såg jag en massa bilder på nätet av solnedgången vi haft häromkring,jag missade den totalt eftersom jag befann mej på andra sidan huset och sydde,det hade blivit en hel del saker som behövdest repareras så jag tog itu med det och ja,då missar man annat.

Men för att få något ut av det hela missade jag inte soluppgången följande dag,klockan var runt halv nio när jag tog bilden nedan,det var dimmigt,tyst och vackert,så som man vill ha det ibland.




Jag är ganska frånvarande som vanligt nu när det är vårvinter tider..men skall fösöka skärpa mej igen,men visst är det underbart när livet tar över.

2 kommentarer:

  1. En riktigt fin bild!
    Och snart är vintern besegrad, och vi går mot en sommar på det här området.

    SvaraRadera
    Svar
    1. javisst,så är det och lika vackert är det där då också :)

      Radera