http://www.xmasclock.com/

12 januari 2013

Deppigt...

Det har blivit lite deppig början på bloggen iår,med begravningar och allt..
Idag är jag så tung i huvudet och trött i ögonen att jag bara skulle vilja lägga mej ner och sova,begravningar är så enormt tunga och domdär psalmerna som är så vackra men får mej att gråta floder...
Jag steg upp ganska tidigt och gjorde mej klar..och bilden visar exakt hur suddig jag kände mej,eftersom jag inte är en morgon person..



Till nästa begravning har jag fixat en egen adress då jag inte kommer att vara närmavande..den blev enkel och fin,så som jag hade tänkt mej..

 Jag köpte ett handgjort papper och gjorde ett kors i övre hörnet,med hjälp av en form som jag gjorde av en liten paffbit,skärde ur korset,lade pappret på formen och med pensel lade jag på lite vatten för att sedan försiktigt töja ut pappret i formen.Pappret limmades sedan fast på en annan A4 vit kartong.
 Inne i adressen blev det den enklaste och mest äkta vers..
På ut sidan blev det ett sidenband i grått,jag hade ingen toffs som det brukar vara men eftersom den är hemgjord kanske jag kan förlåtas.

Nu tänker jag lägga mej under filten på soffan,är fortfarande lite frusen efter seremonin som var utomhus..

2 kommentarer:

  1. Vad fint att du gjort ett eget! Och suddig måste man få vara sådana tunga stunder! Stor kram!

    SvaraRadera