http://www.xmasclock.com/

31 januari 2013

Du vita vackra!

Jag är säkert den mest hatade person på facebook av mina vänner,då jag bara inte har något imot väder och vind,jag älskar rusk(och snusk tänkte jag skriva)och små farliga stunder,men även lugna och små sköna dagar...

På varje eller åtminstone varannans status update idag står det något om den "helvetes"snö mängden som kom inatt,men vad?..varför skall det vara så illa? i snömängder finns det även en massa poitiva saker.
Som t.ex. om du har möjlighet att gå ut och moka snö får du absolut dagens om inte flere dagars workout right then and there,Du får känna hur snön trycks ner under dina fötter om du kämpar dej ut på en liten promenad,Att se hur naturen blir tyst,nästan så det tar lite illa i öronen,det om något borde ju vara skönt.

Jag blir riktigt sjuk i kroppen imellan av allt det vackra,och nu är det det vita!
 Natten blev ljus och tyst

2 kommentarer:

  1. Fint att du tycker om den tycker jag. Jag tycker det är vackert, men jag fryser på vintern. Men då får jag klä på mig och göra brasor och dricka varm choklad. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. vist fryser man ju,men det blir ju också mysigt sen när man kan vira in sej i filtar och annat.

      Radera