http://www.xmasclock.com/

8 januari 2013

Jäkla eländet av begravning..

Jag skall på begravning nu i veckoslutet,det i sig är ingenting roligt och mycket lessamt,men när man sedan tänker på väderlek,det lovas minus tie grader..med min tur snö och begravningsplatsen är på ett blåsigt ställe..
Och nu till på köpet får jag höra att det inte finns ett kapell på begravningsplatsen utan hela seremonin är utomhus...får jag tillägga att jag kommer att ha klänning på,jag äger ingen vinterrock och jag hade planerat att ha min farmors skor,som är dom kallaste jäklarna...ohhoh,om planering tror jag står på plats...Arg!

Varför dör alla på vintern?

2 kommentarer:

  1. Beklagar *bamse kram* I fall det blir helt katastrofalt kallt och du behöver varm vinter jacka så kan du få låna min svarta knälånga dunrock (dragkjeden krånglar lite) men om du har ett passande bälte till tror jag att det funkar helt bra det också.
    Miss H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj du härliga...kan nog möjligen vara att jag kommer en sväng om din stad på fredag isåfall...hör av mej närmare!

      Radera