http://www.xmasclock.com/

1 januari 2013

Just nu..

Det nya året har redan gett mej kickar,jag sitter och syr,virkar och allt man kan tänka sej,det kliar så in i norden i mina pysselfingrar,ända lilla problemet är dock att det alltid fattas något till mina projekt..fleece,pink garn,tyg...allt ska ju vara återvunnet...

Jag håller även på(tillsvidare tankemässigt) att försöka få min syster med i att lägga ut en liten utställning någonstans i staden under sommaren,fick sån enorm kick av förra sommarens vernissage som min vän Jonna hade...
Och måste tilläggas att min syster har väldans fina tavlor målade i oljefärg,dom flesta med vyer.Jag däremot gillar att rita,eller lägga ihop saker eller detdär med naturfotografier(inte domdär vyerna,men sånt ett vanligt öga annars skulle missa i det vardagliga)...och jag vet att det skulle bara vara i ett vips så skulle min sida av utställningen vara klar,hennes är ju det redan...Kom igen nu...(jag har föreslagit detta redan något år tidigare..)

Just nu har jag även en otrolig begäran efter Läder,gammalt läder,100år gammal fotölj läder,jag skulle bara kuna sitta och dra handen över det och över det och över det,Nej detta är inte något snusk...

Jag går på övervarv,vill hålla på med det jag gillar hela tiden,men även annat finns att skötas,måste erkänna att det nu och då händer att jag inte kan slita mej låss från det jag håller på med och dammsugandet blir till en annan dag..men men...livet är till för roliga saker,det man kan göra imorgon kan förflyttas till den dagen..

Nu går jag tillbaka till pysslet,Adios amigos!

3 kommentarer:

  1. Ja, dammsugningen finns nog kvar. Gör det som känns bra! Kram!

    SvaraRadera
  2. Woho... give some energy... du verkar ju ha i överflöd! Jag kan nog behöva kickas igång!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Energi finns underligt mycket.. :D skickar gärna lite extra till dej ;)

      Radera