http://www.xmasclock.com/

23 januari 2013

Klockan 13,morgonmål.

Jaa,jaa,innan ni andra igen öppnar munnen med era,"inget vett i hennes vanor","hela dagen förbi då redan","va ska man nu då mera äta morgonmål"..så vill jag berätta att jag åt ett sånt jätte stort kvällsmål att jag bara inte var hungrig före kl.13,och det första målet på dagen är morgonmål,ingen skillnad enligt mej om den då avnjutes kl.8 eller kl.16,morgonmål Är morgonmål...

Jag vaknade dock lite före kl.8 men hungern syntest inte på lågt håll,jag som annars brukar vräka i mej en massa på morgonen och klarar mej långt in på kvällen innan jag egentligen är hungrig nästa gång.

Jag gick ett varv i butiken påvägen hem från mjölk och ägg söket och kom hem med lungor..nej croissanter,men dom var fast i varann och liknade lungor.


Nu blev det först kl.13,med dags posten lite nybryggt kaffe,appelsin juice och min favorit,fyllda croissants!

Tänker fortsätta ha en suverän dag...gör ni det med!

1 kommentar: