http://www.xmasclock.com/

20 september 2013

Skylt 2

Det är en tid sedan jag gjorde om min första skylt och jag hade en kvarliggande i lådan som inte heller riktigt hitta hem i vårt hem...förän nu,när jag var på LWT där jag bongade en gammal skylt och bara viste att den skall bli min nya skylt på väggen i köket.

Det behövde bara ändras lite små saker på den och göra den lite mera i min stil.
Och annorlunda blev den minsann,med för lite färg i printern kan det bli riktigt intressant,men inte tillräkligt intressant före man ännu dragit över med svart té.

Såhär såg den ut efter att jag tagit bort lite blad från bakgrunden..


Sen printta jag ut den,var den blev ganska orange i färgen och så drog jag över med en hel del té så nu ser den riktigt gammal och sliten ut..


Om jag sedan vill ändra den till originalet är det bara att göra det...men just nu vill jag ha den gammal,mycket gammal att se ut.

5 kommentarer:

  1. så fint.
    sv: Åh, du är ju bara för söt. Tusen tack fina du!
    De där små tilltuggen är små tunnbrödsrullar fyllda med hemmagjord räkröra. Fantastiskt goda! Hihi.
    Söndagskram. ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack,dom såg super goda ut...såna skall jag nog göra bara som kvälls tilltugg :)

      Radera
  2. Hjälp vilken fin! Har du den i datorn alltså? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså själva skylten var en "människo storleks"skylt som jag fotograferade där den stod i en gammal affär,sen har jag bara ommodifiera den lite och printat ut den för att sedan limma den på en plåt skyllt jag inte gilla,original bilden finns sparad och den hemgjorda skylten hänger nu på köksväggen.

      Radera