http://www.xmasclock.com/

17 januari 2014

Den tiden kommer..

Åh fy,äckel och rys..när småbarn börjar tappa sina tänder,när dom står där framför dej och vickar på den lösa tanden och dreglar och försöker under samma stund säga "Titta jag har en lös tand,ser du?"..nej huj,det är bland det värsta som finns tycker jag.

Men den tiden kommer även nåttag hem till oss och min kära son har redan hört av sej om att det säkert blir en massa cash bara det händer.."jag tappar tanden och så lägger jag den under dynan och du mamma kommer och tar den och lägger istället en peng!",jaha.så idag när symaskinen skulle fram och sovrummet skulle erövras med alla tygbitar och trådar när det skulle lappas kläder så..

Såhär brukar det se ut..en liten panorama bild..


.. så sydde jag något för dom kommande tiderna på samma gång..så blir det iallafall inte så blodigt under dynan..



4 kommentarer:

  1. Får rysningar i kroppen av bara tanken om lösa tänder.. Hihi! ^^

    SvaraRadera
  2. Vilken söt tandväska :)

    Tack snälla du, vi har det toppenfint med vår lilla skatt <3 Jennie

    SvaraRadera