http://www.xmasclock.com/

22 januari 2014

Tack och hej Tiimari

Tiimari butiken som inte klarade sej i Sverige klarade inte sej i Finland nu mera heller,dom har under sen hösten kommit med jätte fina erbjudanden och människor har köpt lite varsamt förutom idag,blev uppringd av en vänina som frågade om jag ännu söker knappar(om någon har överlopps,hör av er)hon stod nämligen i tiimari och där fanns en hel del..hon pratade aldrig om pengar så jag blev ju lite frågande,tills det kom fram att det är näst sista dagen öppet här i vår stad och allt som finns kvar säljs ut på följande sätt:
Kom in ta en stor plast kass,fyll den så full du kan och årkar bära med en hand,betala 10€!



Jag var i bilen på sekunden och åkte iväg,som tur har vi bara 3min till centrum med bil så jag var där innom mer än kort,tog tag i en kass och börja ösa på det som behövs nu,sen och i framtiden,allt från dekorations pärlor till papp till pennor till knappar till figurstansar till...ja,jag kan fortsätta hur länge som helst.

Denna gång var det även hur roligt som helst för den yngre sonen att vara med när han faktiskt fick det han ville ha,det blev en boll och en låda med hama-pärlor.

Väl hemma hällde jag ut allt på sängen för att ta bild på det otroliga...


Här finns saker för flera hundra euro,detta är verkligen ett fynd!
Fastän det inte alltid är det nya jag vill köpa men här finns faktiskt inga andra möjligheter,vill man ha pärlor kritor och saxar,paketband och sånt så är det ju nog enklast att köpa såhär..och fynd..dethär handlade ju verkligen om fynd!!
Tack och hej Tiimari..ni gjorde mej mycket glad ända in till det sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar