http://www.xmasclock.com/

21 januari 2015

VARNING!!! gör inte detta...typ aldrig..

 Det var en helt vanlig tisdag kväll,kom ut från duschen och fick en såndär super bra idé,tvinna håret runt sej själv tills det börjar tvinna sej i sej själv.
Du vet man tar en lite knippe hår,tvinnar det och tvinnar det ända tills det har dragit in sej själv till ett tvinn nära huvudet,spänn fast det med ett spänne så att det inte rullar upp sej tillbaka,gör detta runt hela håret.


Håret är alltså lite små fuktigt ännu när man gör detta,sen när allt är klart går man och lägger sej för natten.

När man vaknar upp borde allt ännu sitta riktigt fint,sen är det bra att ta loss spännen och försiktigt reda ut "maskarna". Då borde det se ut såhär:


Sen skall man helt tydligt inte göra så som jag gjorde...jag tog tag i borsten och borstade ut dom...FAIL!!!!


Hello kråkboet lixom...skulle det blivit sådär "jämt" på båda sidorna så sku de kanske varit sådär okej...men...NEJ!
Tittade på klockan,dags att dra iväg,hinner inte göra något åt saken och akn inte komma hem snabbt innan jobbet för att tvätta om håret för vattnet skulle stängas av just vid den tiden som jag skulle varit hemma...så...
Slängde fanskapet i en hästsvans,tack gode gud att jag har så långt hår att det lyckas annars skulle jag nog gråtit.


Väl hemma igen och hästsvansen avlägsnad...njaa...fortfarande vidrigt så jag lixom slängde bara upp det mitt på huvudet and went bananas.


Ett experiment som inte görs om...åtminstone inte mitt i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar