http://www.xmasclock.com/

2 maj 2012

Syntetiskt?

Det finns så många fina färger,så många olika burkar,så många olika priser,jag pratar hårfärg,ända problemet är när dom är syntetiska,kemikaliska på alla sätt man kan tänka sej,min hårbotten skriker efter hjälp bara som den ser en sån burk.

Med psoriasis i hårbotten är varken ammoniak eller något annat bra,så nu efter att jag i februari var på den ekologiska hårdagen bestämde jag mej att aldrig mer använda mej av dåliga varor,nu blir det bara örtfärger.

Köpte på lördagen en färg av Sante(hittade sidan tyvärr bara på finska),färgen innehåller bl.a. kaffe och rödbetsrot,naturlig färger sitter mej nära hjärtat och tror att även denna kommer bli bra!
Priset var mycket bra 12,90 € litet dyrare än om man skulle gått för det kemikaliska,men värt det till varje cent,jag vet ju att jag inte behöver klia fram blodet i hårbotten bara det är färgat,gotta love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar