http://www.xmasclock.com/

19 december 2012

Fem underbara dagar kvar..

Man tycker att julen är så långt ifrån,men det är enbart 5dagar kvar till jul..

Har ni julgranen inne redan? är det en äkta eller en i plast?
Vår gran är i plast,tycker det är så praktiskt,man får en jätte fin gran på engång,behövs inte stås och borra och lägga till kvistar för att få granen snygg..
Julgransmattan är hemgjord,då jag inte hittade i butikerna en sådan jag ville ha.
Den lilla halmbocken har jag haft sedan jag flyttade hemifrån och fick min första julgran,den stora fick jag äntligen förra året.

Är alla klapparna klara? Brukar ni paketera genast eller lämnar ni det till kvällen före?

Jag paketerar lite vart efter,vilket ni säkert märkt när jag pratade om paketering...mest för att julbesöken ramlar in lite hur som helst under veckan  före,så jag på så sätt hinner jag få allt lungt och stilla färdigt.

På dessa fem dagar hinner man ännu göra en massa om man så vill..eller så låter man bara vara och sitter tillbaka å tar det lugnt..det är inte jag,så jag fortsätter att pyssla och gå på besök,laga mat,få besök...allt man kan tänka sej..men kom ihåg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar