http://www.xmasclock.com/

20 december 2012

Juligt sovrum!

Jag bara Älskar Lidl,lite extra dom dagarna dom ger bort blommor som har gått "över datum",som idag då det var ett hav av julstjärnor vid kassan..jag kom inte hem tomhänt kan jag säga..och tack vare det är nu mitt sovrum väldans juligt och fint.

Titta bara dom enorma julstjärnorna på båda sidorna av sängen,hem kom även 2st mindre vita julstjärnor..me like!

Jag fick sån enorm kick av blommorna så jag slängde mej över nya sängkläder(och nej,jag stryker inte sängkläder..total onödigt)och började byta och ha mej,vika och dra hittåt och dittåt..nu är det så juligt att jag knappt vill gå å lägga mej,för då måste allt tas bort...får väl ligga på golvet inatt..

Stora kramar!

pssst: bara 3nätter kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar