http://www.xmasclock.com/

7 maj 2014

Så snyggt,så synd..

Vanille home,den kära härliga lantliga inredningsbutiken har flyttförsäljning,så som det nu ser ut kommer allt att flyttas till butiken i Borgå,så synd..jag har inhandlat en massa fina saker därifrån,att åka till Borgå är lixom inget för mej,visst är staden fin  och så..men jag trivs inte där och det jag kan handla här på hemma plan försöker jag handla här.

Idag fyndade jag dessa på vanille home som har allt från -30%-60% pågångs i Lovisa affären..


Älskar Ib laursens Mynte serie,jag har denna underbara "kippo" även i mindre format och den är i natur vit,men nu fanns enbart denna större version i en väldigt ljus mint färg eller så i ljusröd(jag gillar inte ljusröd i köket) så det blev denna,super att göra plättsmeten i eller kaksmeten,eller varför inte ha den fram såhär med lite grönt och gott i..passar perfekt.


Och sedan blev det en sked i emalj,alltså jag och emalj...vi verkar vara gifta,älskar emalj.


Har ni möjlighet så tycker jag abslout att ni skall gå och fynda hos vanille home nu,när dom ännu finns i Lovisa,vackra saker såväl för det egna hemmet som för någon annans *blink blink*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar