http://www.xmasclock.com/

8 maj 2014

Smaksatt?

Jag har säkert fel inställning eller så är jag väldigt petig,men om något skall vara smaksatt med något så förväntar jag mej verkligen att produkten skall smaka det den skall,PUNGT.

Jag är väldigt besviken på créme bonjours nyhet rostad lök,var är smaken av löken?den rostade...
man hittar några få små lökbitar i osten,men smaken av dendär härliga löken är helt obefintlig,jag älskar rostad lök och därmed känner jag att jag vet hur en sådan skall smaka..

Créme bonjour får jag presentera löksmaken,så som rostad lök borde smaka om den finns i någon annan form,jag presenterar Lidl´s roasted onion majonäs,jag vet majonäs och färskost är inte samma sak,men nu pratar vi smak,sådeså!



Denna lilla burk/tub på under 2€,smakar det den lovar,rostad lök.Jag är alltid skeptisk till alla nya saker och smaker innan jag provat på dom..men denna kommer hem igen garanterat,créme bonjour blir kvar i hyllan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar