http://www.xmasclock.com/

3 mars 2020

Nature love

Jag kommer från skärgården, långt från gatulampor, upplysta fönster och massor med ljud. Om jag lyckas få mej själv ut på en promenad vill jag mest av allt gå i terräng, det finns massor att se på och man får en helt annan motion för hela kroppen än att bara gå i stadsmiljö.

Ibland vill jag ner till bekanta ställen för att gå, helt av orsaken att det är helt annat än att gå här omkring var vi nu bor, vi bor helt i utkanten av staden och olika ljud samt att det kommer människor emot när man är ute gillar jag inte alltid.


I mina gamla he knutar är ljudet vinden i träden, vågorna mot strand stenar, fåglar som skriker eller sjunger och mina ungar som har oljud för sig*hehhe*


Jag är även lite osäker med en del av terrängen i våra he knutar och vanligen håller jag mej till spånbanan, vilket är egentligen väldigt tråkigt enligt mej.


Hur trivs ni när ni går ut? Är ni okej med stadsmiljön, vill ni ha åkrar eller vad är ert zen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar