http://www.xmasclock.com/

30 mars 2020

Vad har jag lärt mej under denna pandemi tid.

Man hamnar ju anpassa sig så mycket som möjligt, det har inte egentligen varit så svårt för mej, ja egentligen har det hela gått ganska bra.

Några saker har jag ändå lärt mej eller märkt:
- jag klarar av att bara handla mat en eller två gånger i veckan.

- jag behöver inte så mycket olika grejer.

- jag har redan massor med grejer och efter lite putsa de i skåpen har jag hittat en hel del roliga saker jag inte kom ihåg att jag hade.

- lärare i skolan, my God, alla bugningar och bockar till er!!! Amazing!!!

-barnen äter vad som helst när dom är hungriga, även olika bönor och starkare mat har varit "jätte gott".

-har mera tid fastän jag har samma arbetsschema egentligen.

- jag kan och lyckas städa mer än en gång i veckan.

-vin har blivit mycket godare på sista tiden.

- att man kan somna mycket snabbare än man gjorde förut.

- jag kan med gott samvete lämna hem mina barn eller låta dom vänta medans jag går till butiken.

Detta var bara några, det finns så mycket fint i denna situation också fastän mycket känns tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar