http://www.xmasclock.com/

4 april 2012

Ögonmat

Vi har alla olika åsikter om vad ögonmat är,vissa tycker att en halvnaken röv är bland det hetaste man kan se på,andra tycker en rygg,den tredje något helt annat...och sen finns det dom som bryr sej blanka fan i allt som är naket eller halv naket,men när det kommer till något att äta,ja då blir det andra toner.
Den är jag,jag älskar mat(vilket syns),jag älskar att lukta på mat,se på mat röra mat,mat är min typ av ögonmat.Man kan få värsta inspirations kicken av att bara se på mat...och med det blir det ju sen provat något nytt!
En av mina egna absoluta favoriter är till morgonmålet croissants,jag älskar att proppa dom fulla med allt jag kan komma åt,och bara njuta av att se och lukta på dom först,och sen hugga tänderna i den nybakta härligheten,lyx på det enkla sättet,med en mugg te till,och så blev det idag...i vackert solsken...
Även förra weekenden blev det ögonmat då jag bjöd sambon på middag vid stadens bästa restaurang..
getost inlindad i parmaskinka

stekt gös

Biff av nöt

älskade choklad glass

ost tallrik
Ögonmat är allt och lite till..

1 kommentar:

  1. Åh vad mycket gott! Nu blev jag hungrig :-) Trevlig helg söta du. Kram Knorkan

    SvaraRadera