http://www.xmasclock.com/

6 februari 2013

Inbjudan

Det sade "kadank" och det föll ett brev in genom postluckan igår,jag hade redan mina aningar om vad det gällde då jag lite smyg hört om saken...men varför räckte det så länge innan min inbjudan kom?-jo nå,det var fel adress dom hade..men väl framme och jag lite pirrig i magen,sitter jag och funderar..

Skall jag gå eller inte?

Det är nämligen 10 år sen jag gick ut folkhögskolan i grannstaden...och nu skulle det vara klassträff och det hela går i andan Rock'n Roll.
Jag tänker 50-tal,prickar,knallrött läppstift och annars lite blek...jag tänker en sjudundrandest fartfylld hyper rolig kväll med dom bästa av klasskamrater..Jag tänker vara med!

Detta var "vår" sång för skolåret 02-03,glömmer aldrig!

Vi syns snart..alla ni som jag inte sett på 10år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar