http://www.xmasclock.com/

18 februari 2013

Tänka tillbaka..

Nu kan jag bara tänka tillbaka,inte längre än till veckoslutet som gått,men då var allt man stoppade i sej gott.
Idag vaknade jag med näsan helt täppt,munnen torr och sådär på gränsen till att ögonen skulle rinna,Flunssan har kommit till byn..jag känner inga smaker och vill bara lägga mej..

Så med tanke på hur weekenden var så är jag nöjd,jag kan tänka på allt jag ätit då..

 Lördag kväll,sambon överraskade med ett stort paket jordgubbar,laxröra,lime aioli och hela faderullan..jag fick lägga upp,men han hade ju hämtat allt så..delad glädje kallas det väl..
 På söndag var vi bjudna på födelsedagskalas,Jimi´s Gudmor fyllde 26,där fick vi en mycket chokladig kaka.
Och tomhänt går man sällan på kalas,vi hämatde en liten kass med risotto ingredienser,samt en lite skylt med knagga för tvättstugan kanske..

På hemvägen blev det ett varv till Ikea,för att ta hem ett skrivbord åt äldre sonen,nu börjar hans rum vara så nära klart att det känns riktigt skönt,några små färgklickar saknas men dom kommer väl med tiden..

Hur gick er weekend? Har ungarna varit snälla,har hunden söndrat något,har ni träffat nya intressanta personer..eller har ni bara varit som man också skall ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar