http://www.xmasclock.com/

25 februari 2013

Just to make you warm...

Alltid behöver man ju int göra någo åt nån som man känner...de kan ju lika bra va nån lite halv bekant eller främling,som vill som jag,hålla i papper när man läser en tidning,å sen ta de pappret och göra någo annat av det,reuse you know...på ett eller annat sätt...
Vår lokalblaska kom med möjligheten att ge gratis tidningen åt en vän i 3veckor...å jag råkade dra in ett varv på dennes blogg,där hon helt tydligt hoppadest på att få den...well...åtminstone får du nu de tidningen då,åtminstone av mej..eller kanske 7andra,he blir mytschi ti bränn :D


Dehär kallas små roligt i vardagen...

4 kommentarer:

  1. Wowowowoowowowoow och hjärtan! Har du luskat ut var jag bor till och med? Härrigud vad roligt och framför allt otroligt snällt! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...jag hoppas att adressen blev rätt(noh,om int...så nu lär dom post gubbana hitta dej)...men jag ha hööri lite i stan om vart du ha tagi vägen :D

      Radera
  2. Alltså du vet inte hur glad jag blir?! Tacksam är helt för litet ord ens, jag blir bara helt salig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämennnnn..De va nu så lite...jag har alltid velat ge tidningen åt någon,just då dom haft dendär kampanjen...och nu,Ja nu äntligen hitta ja någon att ge den åt,dehär är med andra ors Dubbel glädje :)

      Radera