http://www.xmasclock.com/

14 februari 2013

När det inte lyckas

Vi brukar nu och då unna oss en köpis pizza,vi lägger på en massa extra innan vi slänger in den i ugnen och dom blir faktiskt riktigt goda.

Denna gång köpte vi en pizza med namnet Inferno,här var det meningen att vara HOT HOT HOT..jag är alltid lite misstänksam då jag så ofta fått något som skall vara "HOT" men inte är det,så...denna gång drog jag som vanligt på lite extra gott och hot.

Såhär såg pizzan ut utan några extra smakupplevelser på...och utseendet ser ju inte så "hot" ut..men...
jag var inte riktigt nöjd med min pizza då den första kom ut så jag slängde in den igen och lade den en stund under grillmotståndet,gissa om jag glömde den?-Jo!
Så när min pizza väl kom ut från ugnen i en liten panik såg den ut såhär:

Mina extra soltorkade tomater var verkligen på svarta sidan och löken var så tillagad att jag inte mera kunde urskilja den..men noh,har man menat äta den så är det väl bara att tugga.
Jag tog en liten bit i munne och grymtade lite till..här var visst lite kick...när ena slice'n var äten var jag så sjuk i munne att det krävde ner kylning,detta i form av naturell yoghurt,yoghurt och pizza..that´s a first...men jag som annars älskar hot food klararde mej just och just igenom halva pizzan så fick jag ge upp.

Denna gång var produkten alltså helt enligt hur det skulle vara,HOT...not bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar