http://www.xmasclock.com/

24 oktober 2013

-70%

Kryddor blir inte sämre efter utgångsdatumet om man förvarar dom rätt..många är livrädda för utgångsdatum och det är helt onödigt,mycket går att ta av ännu senare..

Jag gick in i en butik i stan och fyndade något jag så länge velat ha,men original priset var enligt mej inte riktigt den rätta med tanke på produkten,men nu..nu fick jag allt för mer än rätt peng.


Kryddor i glasrör med kork propp,ända sen högstadiet har jag älska just såna glasrör som man har i kemi,underbara roliga saker,jag kom hem med mina fynd,tömde dom i nya burkar och rören skall nu bli något helt annat än kryddrör...

Och att kryddornas datum gått ut kan man inte märka hur man än snusar och nästan trugar in dom i näsan,mycket bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar