http://www.xmasclock.com/

30 oktober 2013

Det värmer

För två år sen köpte jag en värmeflaska näe jag var på ett julevenemang,värmeflaskor är en såndären "oldie"grej som man kanske inte direkt tänker på när det börjar bli kallt,men jag hade sökt en längre tid redan en sån och när den sedan var framför mej så blinkade jag inte ens utan jag tog hem den...efter det har jag igen sökt en,eftersom det är ju lite krångligt då jag har värme flaska men sambon då får ligga och frysa breve och försöker sno den av mej..

Men så var det igår,som jag råkade på en på loppiset för enbart 1€,hallojaa,SÅLD!!


Den är väldans old style,orange brun i färgen och STOR,verkligen stor i jämmförelse med den andra..nu skall jag bara fixa till ett litet fodral till den med någon lika gullig text kanske(?) Ni får gärna komma med förslag,men kom dock ihåg att denna blir åt sambon så riktigt med något super flickigt klang kan det ju inte bli*blink blink*

Dom verkligen värmer jätte bra när det blåser ute och riktigt river i knuten på vintern...hittar ni en sån,ta hem den vet ja..

3 kommentarer:

  1. Vilken smart!! :D

    SV; Håret blev rätt bra faktiskt, ser betydligt mer välvårdat ut i alla fall :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så skönt! Här kör jag med vetekudde, även det är toppen :)

    Tack snälla du! Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vetekudde går också bra...men sån har inte jag :)

      Radera