http://www.xmasclock.com/

3 oktober 2013

Annorlunda,såklart!

Varför firar inte vi så som på andra håll i världen,där det firas i dagarna tre eller möjligen i veckor..no okej,vi Finländare som är ganska bra på att ta till flaskan när det kalasas så kanske det skulle bli en höjd bomb i alkoholist statistiken om vi skulle göra så...hursom helst,jag har minsann tagit i i år med att fira min födelsedag,dit är ännu några dagar kvar..men jag har firat redan en gång...för att vara annorlunda såklart!

Hos Lisa,med jordgubbs rulltårta,vaniljsås,bondost(eller påskost som den heter enligt gamla recept) och chokladbollarna,det behöver inte vara så formellt,bara enkelt snabbt och det är hur roligt som helst.

 

Att vi trivs hos Lisa är inget nytt,jag skulle kunna stanna där i dagar eller kanske för evigt,livet är så fint där och så härligt lugnt,så vackert och naturellt på något sätt,verkligen man tager vad man haver princip.


Jag och min härliga barndomsvän Lisa,den skönaste av alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar