http://www.xmasclock.com/

30 juli 2012

Jäklades hetta!

Jaa,jag vet,inte klaga nu...det är varm,enormt varmt,vi har hemma hos oss 27,8grader..så jag känner mej inte nöjd direkt men...
Nu var det så varmt att kaninen kunde åka iväg på semster(hemma låg den bara raklång och flämtade) ner till min mamma och den verkligen stor trivs i uteburen på 2,5-1,5m
 Inte det sämsta sommar stället med lite havsutsikt,och egen sand att gräva i...
Men ändå är favorit stället uppe på koj-taket,där mamma alltid lägger ett fårskinn så den inte ska frysa,ifall det blir kallt på natten...hur gullit är inte det :)
Och bästa vänne är min pappas hund Unni,dom brukar ligga och snusa på varann genom nätet och "prata"..
När allt var klart för kaninen blev det förstås en dag på stranden,här i skärgården var det inte "för hett" utan riktigt passligt,det små blåste och vattnet var 21grader,undertecknad har gjort sej av med vinterpälsen.

På stranden mittemot kunde man skåda ett förtiotal vitkinda gåsar...naturen är verkligen nära här..
Innan vi åkte hem måste man ju säga hej åt kaninen,äldsta sonen var lite lessen när vi inte skulle ta hem den,men efter en stund tyckte han att Wini är nog värd en liten semster hos momi...och inte såg den direkt ledsen ut att bli där...

1 kommentar:

  1. *mumlar för sig själv* Jag vill också vara som Wini ...menar alltså vara på semester och diskutera med hunden =)
    Regards Miss H

    SvaraRadera