http://www.xmasclock.com/

16 juli 2012

Let there be light!

Jag bryr mej inte egentligen om elektroniska underliga saker,men när vi gick i Gigantti förra veckan så blev jag helt in love,och när vi sedan kom till Ikea kunde varken jag eller sambo hålla oss,vist ville ju vi också ha lite mysljus bakom tv:n..
 Man kan välja mellan en hel del olika färger...eller bara vanlig "vit"
 Man kan ha färgerna att rulla på sakta men säkert...
 eller kanske stoppa den på en viss färg...
 eller så kan man även låta den byta mellan bara 3olika färger...
 Jag tycker det är coolt,sånthär ville jag ha redan då jag var liten,och man såg olika färglamppor på film i tv.
 ...prislappen var inte ens så farlig,så blev ni sugna nu,åk till ikea,vet ja!
Regniga måndagskramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar