http://www.xmasclock.com/

1 juli 2012

Voinu ARG!!!

Här hade jag tänkt publisera bilder från ända festen jag brukar befinna mej på under sommaren...men nej,ja kom ju aldrig dit!
Jag hade tänkt gå ner till festen runt 7tiden,men fick då höra att min en vän skulle också dit och att han kunde komma och söka mej halv åtta tiden,super tyckte jag...

20:30,skicka ja sms att om han inte hittat kläder att lägga på sej?...kl.21 hade jag ännu inte fått tag i honom,och eftersom jag lider av "kan inte gå ensam" sjukan så väntade jag fortfarande,ända tills jag brände propparna,och fick skjuts in till stan av systerdotter,vi satt och väntade att min vän skulle uppenbara sej,och tadaa!!!kl.21:38 ringer han,hans barnvakt har int kommit...IGEN!!(så dags att berätta de nu jaa...)

Noh,jag hade fortfarande ingen att gå med,så jag blev i min systerdotters skjuts,hamnade til närliggande by,med hennes kille och hans vän,där satt vi och pratade goja i 1h...för att sedan mittiallt märka att vi är hungriga och då åkte iväg till en annan by för att äta.

1h senare är jag igen hemma...arg,negativ och bitter,mest på mej själv för att jag inte klarar av att gå ensam,det trycker så imot att göra det,eftersom jag vet att det finns så enormt mycket människor dit jag skall...
Så då kom jag hem,3h efter att jag åkt iväg,grymt fin klädd och snygg i håret...så mycket för den festen!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar