http://www.xmasclock.com/

2 juli 2019

Torka örter

Vem älskar inte pinterest? Platsen där alla goda idéer samlas om ni frågar mej.

Jag staplade över en bild i början av våren och den har tvinna i mitt huvud om och om igen, vad var det egentligen, nåt som var jätte bekant.

Sen en dag förra veckan tog jag screens hot på bilden och skickade till min mamma(allvetaren i många fall) och svaret kom som från apotek hyllan: - det är byxhängare ju!!! Nämen DAAAH, klart att det vatär det, såna har jag ju hållit i under tonåren massor med gånger, nu råkade det bara stå stilla.

Jag fick två byx hängare några dagar senare and tadaa, ört tårk ställning, nöjd nöjdare nöjdast!


Nu hänger örter i köksfönstret och torkar, så sjukt enkelt igen en gång och en bra återvinning.

Dethär tycker jag får höra till kategorin fredagstips, även då det är en tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar